تولد حضرت زینب...

عشق بازی ما با خدا...

بیا خدا را گول بزنیم،من باهاش حرف میزنم تو فاصله هارو بردار...

تولد حضرت زینب...

از آشیون سینـــــــه ها کبوتری پر میــــزنه
پشت در بیت علـــــی دلم داره در میــــزنه
شب دل، شب شراره، سحرش عین بهاره
یه نفس آروم میگیـــــرم اگه این دلم بذاره
ببین از تو پنجــــــــــره ستاره های آسمونو
روی مـــــوج دریاها، تولد رنگیـــن کمـــــونو

سلام به همگی

اول میلاد با سعادت حضرت زینب(س) را به همه تبریک میگیم...

دوم روز پرستار را به همه پرستارای گل که زحمت پرستاری از همه بیمار ها رو میکشن و با همه مشکلات روحی و روانیی که داره کنار میان...و نصف بیشتر وقتشونو با بیمارها میگذرونن تبریک میگم

مخصوصا به مادرم که میدونم چه سختیها کشیده

چه مشکلاتی که داشته،و بیمارانی که از روی بیماری باهاش بد رفتاری میکردن و مادرم با روی خوش باهاشون برخورد میکرد

این روز رو به مادرم تبریک میگم

برای مادرم دعا میکنم برای همهمادرا همه پرستارا دعا میکنم که خدا آرامش ابدی بهشون بده تا بهتر از قبل حامی و یاور ما باشند...

در پناه حق....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:48 ] [ ساناز ] [ ]

آوازک